رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

رابطه‌ی پژوهش با برنامه‌ی درسی، رابطه‌ی زمین با بذر است

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با تأکید بر اهمیت امر پژوهش، گفت: رابطه‌ی پژوهش با برنامه‌ی درسی رابطه‌ی زمین با بذر است.

عمیق‌ترین یادگیری، یادگیری در دوران مدرسه است

وزیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از تلاش‌های سازمان پژوهش و خدا قوت به مسئولان این سازمان گفت: عمیق‌ترین یادگیری در دوران مدرسه صورت می‌گیرد و سازمان پژوهش مدارس را تغذیه می‌کند.

مشروح پیش نشست «مناسبات علم دینی و برنامه درسی آموزش و پرورش»

معاون وزیر آموزش و پرورش در پیش نشست کنفرانس مجازی«نقش معرفت دینی در علوم انسانی» موضوع "علم دینی و دلالت های آن در برنامه درسی"را تشریح کرد.

پیش نشست کنفرانس مجازی «مناسبات علم دینی و برنامه درسی آموزش و پرورش» برگزار شد

معاون وزیر آموزش و پرورش در پیش نشست کنفرانس مجازی«نقش معرفت دینی در علوم انسانی» موضوع "علم دینی و دلالت‌های آن در برنامه درسی" را تشریح کرد.

نشست نقد و بررسی "الگوی عملیاتی برنامه درسی آموزشی الکترونیکی" برگزار شد

نشست نقد و بررسی "الگوی عملیاتی برنامه درسی آموزشی الکترونیکی" با حضورکارشناسان، صاحب‌نظران و مسئولان در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد.

پیش نشست کنفرانس بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی؛ از گفتگو تا تأسیس علوم دینی» با حضور رئیس سازمان پژوهش برگزار می‌شود

چهارمین پیش نشست از اولین کنفرانس مجازی بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی؛ از گفتگو تا تأسیس علوم دینی»با همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تحت عنوان «مناسبات علم دینی و برنامه درسی آموزش و پرورش» برگزار می شود.​

کارگروه نظارت جامع بر کتاب‌های درسی تشکیل می‌شود

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به منظور نظارت جامع بر تصاویر و محتوای کتاب‌های درسی در مأموریت ویژه‌ای، کارگروهی را برای نظارت بر محتوای کتاب‌های درسی تعیین کرد.

کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی درسی با رویکرد فطرت‌گرایی توحیدی برگزار شد

ششمین کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی درسی با رویکرد فطرت‌گرایی توحیدی با عنوان «بازشناسی تدوین الگوی هدف نویسی» به مدیریت علمی دکتر ملکی برگزار شد.

کتاب درسی یک رسانه است

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تأکید کرد کتاب درسی صرفاً وسیله آموزش و مشتمل بر مجموعه‌ای از داده‌ها و اطلاعات نیست، بلکه یک رسانه درآمیخته با بُعد تربیتی است.