نشست هم اندیشی

کتاب درسی به گونه ای تدوین گردد که در کنار آموزش، نقش مربی پرورشی هم دیده شود

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر در نشست هم اندیشی مدیران ارشد آموزش و پرورش برای تعالی برنامه درسی گفت: کتاب درسی به گونه ای تدوین گردد که در کنار آموزش، نقش مربی پرورشی هم دیده شود.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

محتوای کتاب درسی در تقویت هویت ملی نقش اساسی دارد

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان این مطلب که سفرهای مطالعاتی خارجی باید «آورده» داشته باشد، افزود: محتوای کتاب درسی در تقویت هویت ملی نقش اساسی دارد.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

از تلاش برای بهبود فضای ارتباطات اثر بخش استقبال می کنیم

رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با بیان این مطلب که از تلاش برای بهبود فضای ارتباطات اثر بخش استقبال می کنیم. از آمادگی دانشگاه برای میزبانی جلسه بعدی خبر داد.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

اولین نشست هم اندیشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پروش برگزار شد

اولین نشست هم اندیشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پروش با حضور دکتر فرهاد کریمی، روسای پژوهشکده ها و اعضای هیات علمی پژوهشگاه برگزار شد.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

بیست ویکمین جلسه رابطین و نمایندگان دفاتر سازمان پژوهش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی، بیست ویکمین جلسه رابطین و نمایندگان دفاتر سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با حضور اعضاء برگزار گردید.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

نقد سازنده ، زمینه ساز اعتلای سازمان و بهبود کیفیت آموزش است

عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت کاربست یافته های پژوهشی، نقد سازنده را زمینه ساز اعتلای سازمان و بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی دانست.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

در نشست هم اندیشی با قائم مقام معاون صدا پیشنهاد شد: تولید مجله صوتیِ صدای رشد

رئیس اداره روابط عمومی سازمانی پژوهش در دیدار با قائم مقام معاون صدا، ماه مبارک رمضان را فرصتی بی بدیل برای طراحی و اجرای مجله صوتیِ «رشد دانش آموز» متناسب با مقاطع مختلف تحصیلی توصیف کرد.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

روابط عمومی، عنصراساسی و نقش‌آفرین در فرایند توسعه تفاهم اجتماعی

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش درنشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه ستادی: روابط عمومی ها از جمله نقش‌آفرینان اصلی درفرایند توسعه تفاهم اجتماعی به شمار می‌روند و سرپرستان این مجموعه‌ها بایستی حول سه محورعلم‌باوری، انسان‌باوری وآینده‌باوری حوزه خویش را مدیریت کنند.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده