دارالفنون

دارالفنون نماد آموزش و پرورش نوین کشور

اولین نشست شورای سیاست‌گذاری مدرسه دارالفنون در دوره جدید،صبح امروز 17/10/97 به ریاست سرپرست محترم سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی جناب آقای دکتر تورانی با برخی از اعضای این شورا در محل سالن جلسات این مدرسه تشکیل گردید.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

اعضای شورای سیاستگذاری مدرسه دارالفنون منصوب شدند

به گزارش وب‌سایت دارالفنون، روز یکشنبه نهم دی ماه 1397، اعضای شورای سیاستگذاری مدرسه دارالفنون با حکم سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش منصوب شدند.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

سند تحول تا پیموده نشود اجرا نخواهد شد

 سند تحول تا پیموده نشود اجرا نخواهد شد چرا که یک سری ابهاماتی در سند تحول وجود دارد که به مرور زمان باید رفع گردد.  تورانی اظهار داشت: باید سبک رهبری اثر بخش و برانگیختن نیروها را با سند تحول انطباق دهیم 

امتیاز: 
2
امتیاز: 2 (1 رای)

850000 هزار پیشکسوت فرهنگی در کشور

بررسی مشکلات بازنشستگان بر عهده کانون است و ما در این راه مشکلات زیادی داریم از جمله احساس عدم تبعیض و همسان سازی حقوق است.  

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

فساد در سازمانی لانه می کند که شفافیت نباشد

دکتر تورانی با اشاره به رونمایی«مدل رهبری اثربخش سازمان» و ضرورت شفافیت در برنامه، افزود: فساد در سازمانی لانه می کند که شفافیت نباشد.

امتیاز: 
امتیازی داده نشده

بیستمین نشست سالانه کارشناسان دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی برگزار شد

بیستمین نشست سالانه کارشناسان دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی با حضور دکتر تورانی صبح امروز در مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار شد.

امتیاز: 
1
امتیاز: 1 (1 رای)

تالیف کتاب همراه هنرجو، برای اولین بار در آموزش و پرورش

مدیرکل دفتر تألیف کتب فنی و حرفه‌ای و کاردانش با اشاره به تالیف کتاب همراه هنرجو، برای اولین بار در آموزش و پرورش از انتشار2 مجله تخصصی در آینده نزدیک خبر داد.

امتیاز: 
2
امتیاز: 2 (1 رای)

کیفیت بخشی و توسعه تحقیقات کاربردی از اهداف راهبردی پژوهشگاه است

سرپرست پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با تاکید بر اصلاح فرایندهای پژوهشی، کیفیت بخشی و توسعه تحقیقات کاربردی را از اهداف راهبردی این پژوهشگاه برشمرد.

امتیاز: 
2
امتیاز: 2 (1 رای)

هنرِ مدیریت در تبدیل «منابع» به «منافع» است

دکتر تورانی در جلسه شورای مدیران سازمان که در دارالفنون برگزار شد، اظهار کرد: هنرِ مدیریت در تبدیل «منابع» به «منافع» است.

امتیاز: 
2
امتیاز: 2 (1 رای)

توانمند سازی دانش آموزان ساکن مناطق محروم، یکی از اهداف سند تحول است

سرپرست مرکز پژوهشی روستایی، عشایری و چندزبانه پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، توانمند سازی دانش آموزان ساکن مناطق محروم و عشایر کوچ نشین را یکی از اهداف سند تحول دانست.

امتیاز: 
2
امتیاز: 2 (1 رای)