بزم اندیشه

چرا دانش‌آموزان، دانشجو نشده به فکر رفتن به خارجند؟

این از گناهان بزرگ است که از اخلاق غفلت میشود و دانش‌آموز و دانشجو فقط به کلاس و مدرک فکر می‌کند، ما باید برای کتاب‌هایی چون منیه المرید در میان دانش‌آموزان جایگاهی باز کنیم و اخلاق و تربیت را محور قرار دهیم. 

بزم اندیشه با موضوع «تاثیر بنیان‌های نظری و پیش فرض‌ها در طراحی برنامه‌های درسی علوم پایه»

بیست و ششمین  نشست از سلسله  نشست های بزم اندیشه با موضوع «تاثیر بنیان های نظری و پیش فرض ها در طراحی برنامه های درسی علوم پایه»

بزم اندیشه؛ نقد و بررسی کتب دوره ابتدایی در استان قم

گردهمایی نقد و بررسی کتاب فارسی دوره ابتدایی را با حضور آموزگاران استان برگزار نمود. دراین جلسه همکاران محترم فرهنگی دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص کتاب های فارسی مطرح نمودند.

نشست اندیشه‌ورزی تربیت اقتصادی دانش‌آموزان در مدرسه برگزار می‌شود

نشست اندیشه‌ورزی "تربیت اقتصادی دانش‌آموزان در مدرسه" 21 آذر در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار می‌شود.

نقد و بررسی کتاب تفکر و پژوهش در دانشگاه شیراز با حضور دکتر محمدیان

با حضور ۷۰۰ آموزگار پایه ششم و سرگروه های آموزشی استان کتاب تفکر و پژوهش در دانشگاه شیراز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

اهمیت ویژه خلاقیت و ابتکار معلم در تولید بسته آموزشی و تربیتی

دکتر محمدیان در جمع معلمان پژوهشگر برتر فارس در پژوهشکده معلم شیراز گفت: مبنای کار ما در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین، برنامه درس ملی و زیر نظام پژوهش و ارزشیابی می باشد.

وظیفه آموزش و پرورش، توسعه فکری دانش آموزان است

معاون پژوهشی وزیر در مجتمع آموزشی رفاهی شیراز گفت: وظیفه آموزش و پرورش توسعه فکری دانش آموزان است، چرا که با توسعه فکرها انسان ها بزرگ شده و ظرفیت آنها افزایش می یابد.

دکتر محمدیان در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان: نظام آموزشی نیازمند تحول است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان این که همه تلاش های دانش آموزان نباید معطوف به کنکور باشد، افزود: باید ساحت های 6 گانه یادگیری نیز مورد توجه قرارگیرد.

مثلث اشتغال، آموزش و کیفیت، امنیت و اشتغال پایدار را به دنبال دارد

دکترمحمدیان در بزم اندیشه استان سیستان و بلوچستان: در آموزش و پرورش شکوفایی فطرت یعنی تفکر، تعقل، ایمان، علم و اخلاق صورت می گیرد.

آینده رشته های فنی وحرفه ای تضمین شده است

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی در همایش تجهیزهنرستان های کار و دانش و مراکز فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان دوره نظری حداقل باید یک مهارت را فرا گیرند.