اهداف متعالی سند تحول بنیادین، در لایه‌های زیرین تعلیم و تربیت لحاظ شود

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: اهداف متعالی سند تحول بنیادین، در لایه‌های زیرین تعلیم و تربیت لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در نشست صمیمی پژوهشگران و فرهنگیان استان ایلام اظهارداشت: تربیت فرایندی است دوسویه برای تکوین و تعالی هویت و هدف آن رسیدن دانش آموزان به یک هویت مطلوب است و در همین راستا باید اهداف متعالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در لایه‌های زیرین تعلیم و تربیت لحاظ گردد.
 ایشان ضمن تأکید بر اهمیت مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: در تعلیم و تربیت واقعی و اثرگذار شناخت وضع موجود  و محدودیت‌ها و نیازها و شناخت مبانی نظری ضروری است .
پژوهش های انجام شده باید مرتبط با مبانی نظری سند تحول بنیادین باشد
معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: پژوهش‌های انجام گرفته باید مرتبط با مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد و پژوهشگران باید مبانی نظری و فلسفی سند تحول بنیادین  را در پژوهش‌های خود به صورت عمیق مورد بررسی  و متناسب با توان خود در عرصه تعلیم و تربیت به کار بگیرند .
 
سند تحول بنیادین، اندیشه تربیتی است
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر ذوعلم ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اندیشه تربیتی است که باید روی آن تفکر و تأمل شود و باید در مراکز تربیت معلم و دانشگاه‌های فرهنگیان به صورت عمیق مورد بحث و بررسی قرار گیرد .
 
مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست حضور داشتند.

 

3
امتیاز: 3 (1 رای)

ارسال نظر

Image CAPTCHA