جدیدترین شماره نشریات رشد «آموزش تاریخ و آموزش پیش دبستانی» منتشر شد

جدیدترین شماره فصلنامه‌های رشد«آموزش تاریخ و آموزش پیش دبستانی» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی ـ بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش تاریخ (دوره بیست‌و‌دوم، شماره پی‌درپی 77، بهار 1400) از گروه فصلنامه‌های علوم انسانی، برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش‌ و‌ پرورش در 48 صفحه منتشر شد. مخاطبان فصلنامه رشد آموزش تاریخ در بهار این مطالب را می‌خوانند: صلاحیت‌های حرفه‌ای معلم تاریخ، بررسی چند مجسمه دوره اشکانی در شهرهای هاترا، مالمیر و شوش، توسیدید، مورخ تمام عیار، اسکندر در شاهنامه، نقش سیدجمال‌الدین اسدآبادی در بیداری مشرق زمین، تفاوت «دیوان» و «درگاه» در دوره غزنویان، نام‌آوران مدرسه ادسا و ...

همچنین سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش پیش‌دبستانی (دوره دوازدهم، شماره پی‌درپی 45، بهار 1400) از گروه فصلنامه‌های علوم انسانی، برای مربیان پیش دبستانی، والدین، مدرسان و دانشجویان در 48 صفحه منتشر شد. در این شماره از رشد آموزش پیش‌دبستانی مطالبی از جمله طلیعه تحول با آغاز هزاره سوم، والدین اثربخش، دلبستگی کرونایی، تربیت رسانه‌ای نسل هزاره سوم، مدیریت تولید محتوا، پویش و پوشش سراسری مجازی در دوره پیش دبستان، حاصل ناب از تربیت دینی، تربیت انسان صالح، رسالت اصلی خانواده، جانب برتر را دریابید، شایستگی‌های مربیان مهدهای کودک، چند شیوه اصلاح رفتار پرخاشگری  و ... منتشر شده است.

فصلنامه رشد آموزش تاریخ به سردبیری مسعود جوادیان و فصلنامه رشد آموزش پیش‌دبستانی به سردبیری مسعود تهرانی فرجاد و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت فایل PDF فصلنامه رشد آموزش تاریخ  بر روی لینک زیر کلیک کنند.

https://www.roshdmag.ir/u/2dW

 

علاقه‌مندان برای دریافت فایل PDF فصلنامه رشد آموزش پیش‌دبستانی بر روی لینک زیر کلیک کنند.

https://www.roshdmag.ir/u/2dX

انتهای پیام

امتیازی داده نشده

ارسال نظر

Image CAPTCHA