جلوه های مفاهیم ارزشی، فرهنگی و اجتماعی در کتاب های درسی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به نقل از دفتر تالیف کتاب های ابتدایی و متوسطه نظری، از ابتدای همسو سازی محتوای کتب درسی با سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، مولفان کتب درسی استفاده از مفاهیم ارزشی را در تولید محتوا مورد توجه ویژه قرا دادند. اینک که قطار تالیف کتاب های درسی در پایه دوازدهم به ایستگاه آخر رسیده است، دفتر تالیف کتاب های ابتدایی و متوسطه نظری، اقدام به احصاء و گردآوری مفاهیمی چون امام و ولایت فقیه، انقلاب اسلامی، استعمار، بیداری سرزمین های اسلامی، پیشرفت های علم، فناوری و محیط زیست، تولید و حمایت از کار و سرمایه ملی و اقتصاد مقاومتی،  دفاع مقدس، غدیر، فرهنگ و تمدن اسلامی، مشارکت پذیری، تعاون و نیکوکاری، وفاق و همگرایی و وحدت مسلمانان و هویت نموده و در چندین مجلد گرآوری کرده است.

امتیازی داده نشده

ارسال نظر

Image CAPTCHA