فراخوان اولویت‌های پژوهشی دانشگاه فرهنگیان تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: نظر به درخواست و تماس های مکرر اعضای هیأت علمی جهت مشارکت در فراخوان اولویت‌های پژوهشی دانشگاه فرهنگیان، مهلت ارسال پیشنهاده به معاونت پژوهشی و فناوری به نشانی ایمیل s.salahi@cfu.ac.ir تا 5 بهمن ماه تمدید شد.

پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره 87751707 تماس بگیرند. 

شرایط شامل «اشتغال به کار در دانشگاه فرهنگیان به عنوان عضو هیأت علمی یا مدرس تمام وقت»، «مرتبط بودن رشته تحصیلی با موضوع»،

«داشتن سوابق پژوهشی مرتبط با ارائه مستندات»، «پیشنهاده مطابق الگوی پیوست تدوین شود» و «مجری طرح پژوهش دانشجوی دکترا نباشد» است.

هر محقق فقط برای یک اولویت پژوهشی، می‌تواند پیشنهاده ارائه کند همچنین ارائه پیشنهاده حقی برای ارائه دهنده ایجاد نمی‌کند.

اولویت‌های سال 1395

۱- بررسی میزان اهتمام مدیریت صف و ستاد به اجرای منشور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان

۲- بررسی راه‌های افزایش درآمد اختصاصی و تحصیل منابع جدید در دانشگاه فرهنگیان

۳- بررسی میزان اهتمام به اجرای مفاد منشور مدیریت (در سازمان مرکزی) و میثاق نامه مدیران (در سطوح صف) در دانشگاه فرهنگیان

۴- تبیین الگوی ویژگی‌ها و شایستگی‌های معلمی بر اساس اسناد بالادستی آموزش و پرورش

۵- بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهای بهبود اقامه نماز در دانشگاه فرهنگیان

۶- تدوین و اعتباریابی مدل سنجش بهره‌وری در دانشگاه فرهنگیان

۷- تدوین الگوی ویژگی‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

۸- بررسی نقش معلمان در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان(بر پایه داده‌های امتحانات کشوری) و تبیین دلالت‌های آن برای تربیت معلم

۹- ارزیابی برنامه جدید کارورزی در دانشگاه فرهنگیان و کیفیت اجرای آن از دیدگاه صاحبنظران و ذینفعان

۱۰- آسیب شناسی اجرای دوره‌های کارشناسی ناپیوسته و ارایه الگوی اجرایی مناسب برای بهبود اجرا

۱۱- بررسی پیامدهای مثبت و منفی شیوه‌های موجود پذیرش دانشجویان( بومی گزینی یا از بوم برای بوم)  در دانشگاه فرهنگیان

۱۲- آسیب شناسی فرآیند مصاحبه، گزینش و انتخاب دانشجویان جهت پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و ارائه الگوی مطلوب

۱۳- بررسی تجارب کشورهای مختلف در زمینه فعالیت‌های غیر رسمی و فوق برنامه در تربیت معلم

۱۴- بررسی ویژگی‌های(شخصیتی، دینی-اخلاقی و حرفه‌ای) و صلاحیت‌های معلم از دیدگاه اسلام/ در تاریخ و تمدن اسلامی

۱۵- بررسی کیفیت تأثیر مدیران آموزشگاهی بر عملکرد نومعلمان دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان

۱۶- بررسی نیازهای حرفه‌ای نومعلمان دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان و ارائه پیشنهادهای مناسب به دانشگاه

۱۷- بررسی و مقایسه عملکرد نومعلمان مهارت‌آموز ماده 28 و دوره چهارساله و ارزیابی آن بر اساس ملاک‌های ناظر به عملکرد مورد انتظار

۱۸- بررسی دغدغه‌های حرفه‌ای و صنفی آموزشگران دانشگاه فرهنگیان و ارایه پیشنهادهای مناسب برای پاسخگویی به آنها

۱۹- بررسی موانع تفویض اختیار به مدیریت‌های استانی و ارائه راه‌های مقابله با آنها

۲۰- بررسی شیوه‌های ممکن برای نیل به اهداف دانشگاه سبز در دانشگاه فرهنگیان   

۲۱- ارزیابی الگوهای حمایت حرفه‌ای از نومعلمان در جهان به منظور ارائه الگوی بهینه برای دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان

1
امتیاز: 1 (1 رای)

ارسال نظر

Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.